in

Kodėl liesdami prekes Jūs norite jas pirkti

Kodėl liesdami prekes Jūs norite jas pirkti?

Visi šie gražūs prekybos centrai nėra suprojektuoti tik tam, kad apdumtų Jūsų akis. Jie suprojektuoti taip, kad dar Jūs galėtumėte kuo daugiau prekių PALIESTI. Kodėl? Todėl, kad lietimas mums sukelia norą PIRKTI. Kuo klaidesnis prekybos centras, tuo daugiau kartų mes sustojame, o sustoję paimame ir apžiūrime, liečiame prekes.

Tyrimai parodė, kad kai pirkėjas paliečia prekę, yra labai didelė tikimybė, kad jis tą prekę ir nusipirks. Taigi prekę reikia padėti taip, kad būtų didžiausia tikimybė, kad pirkėjas ją paims apžiūrėti.

Prekės gali būti net šiek tiek netvarkingai išdėliotos, labai tas tinka džinsams, drabužiams. Dažnas pirkėjas nenorės sugriauti idealiai išdėliotų prekių tvarkos, kad nepadarytų po to betvarkės ir nesijaustų kaltas, jei nieko nenorės nusipirkti.

Priešingai yra labai brangiose parduotuvėse kur vyrauja ideali tvarka ir paslaugumas, o pardavėjas yra tarsi tavo tarnas. Ten atėjęs pirkėjas jau iš anksto žino, kad jis už prekę gerokai permokės. Čia jam yra sukuriamas JO (pirkėjo) išskirtinumo jausmas. Tik pažiūrėkit, aš galiu sau leisti čia apsipirkti: koks aš esu ypatingas / ypatinga.

Taigi akivaizdu, kad kuo daugiau laiko prekė bus Jūsų rankose, tuo didesnė tikimybė, kad Jūs ją nusipirksite. Taigi prekybos centrai sukurti taip, kad Jūs nuolat kažką paimtumėte į savo rankas. Tai gali būti net kokia didelė dėžė priversta visokių prekių, kad Jūs ten galėtumėte ieškoti.

Prekių išdėliojimas lentynose – tai atskiras mokslas. Tyrimai parodė, kad žmonės labiausiai pastebi ir perka jų akių lygyje išdėliotas prekes, todėl ten prekės dažniausiai yra brangiausios.

Jeigu Jūs ben kartą esate išėję iš parduotuvės vien dėl to, kad ten Jums buvo nejauku paimti prekes į rankas, suprasite, kodėl prekių lietimas prekybininkams yra toks svarbus.

Comments

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Loading…

Siaubingi vaizdai iš Švedijos

Vos vos ir būtų trenkęs Šv. tėveliui